Update - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu

Update

Door: Don

Blijf op de hoogte en volg Don

29 Oktober 2012 | Peru, Cuzco


De afgelopen week hebben we een bezoek gebracht aan Pisac en natuurlijk ben ik ook weer een klein beetje aan het werk gegaan voor Inmenszo.
Maar om hier al mijn belevenissen te beschrijven, daar is weer weinig van gekomen.

Gisteren tijdens een wandeling in de omgeving van Sacsayhuamán heb ik weer ervaren dat de omgeving van Cusco toch een van de mooiste gebieden van Peru is. Wel zwaar voor mij als onervaren "bergwandelaar" op deze hoogte. Maar het was de inspanning meer dan waard.

Helaas lukt het nu niet om foto's te plaatsen omdat de snelheid van het internet weer verschrikkelijk laag is. Misschien dat het vanmiddag lukt wanneer ik weer bij Yachay Wasi ben; ik ga het zeker proberen.

Het betekent ook dat ik nauwelijks op de hoogte blijf van het Nederlandse nieuws, want alle nieuwssites staan tegenwoordig zo vol met advertenties dat het niet lukt om die hier binnen te halen.
Maar misschien is het wel goed om weer eens te ervaren hoe het is zonder internet en telefoon. :-)

Vanaf woensdag zal ik helemaal onbereikbaar zijn, want dan vertrekken we voor een 5-daagse trip naar de jungle en het heeft dan dus ook geen enkele zin om een telefoon of laptop mee te nemen.



  • 29 Oktober 2012 - 17:35

    Petra:

    Hola amigo,
    Fijn dat je het weer zo naar je zin hebt. 't Is thuiskomen voor je he? Ik kan me voorstellen dat je blij was dat je goed geland bent in Cusco met de motorpech van het vliegtuig. Je kneep hem wel even zeker.
    Wat het Ned. nieuws betreft: kan je toch lekker even missen? In ieder geval is het kabinet Rutte II een feit. Veel kan ik je er niet over vertellen, want het komt vanavond in het nieuws.

    Ik wens je heel veel jungle plezier de komende dagen en ik lees je reisverslagen wel weer.

    Un abrazo fuerte,
    Petra


  • 29 Oktober 2012 - 19:29

    Yvonne:

    Hoi Don,

    Kan ik even met je ruilen?! Heerlijk zonder telelfoon en computer! ;-) En dat nieuws...ach, als er echt iets bijzonders is hoor je dat toch later nog eens. Lekker even vestand op nul en ga genieten van de jungle! Heel veel plezier en een dikke kus voor mijn zussie en ook voor jou natuurlijk!

    Yvonne.

  • 30 Oktober 2012 - 21:48

    KET:

    Hola Don,

    Heerlijk om jouw verhalen te lezen en je foto's te bekijken!

    Het lijkt wel alsof er niet veel is veranderd in de omgeving van Cuzco. Ja, en dan te bedenken dat wij daar over ongeveer 6 weken ook zullen zijn. Het voelt nog wel ver weg, maar toch. Na 5 jaar weer terug in Cuzco, weer terug en 'el Peru'. Wow!

    Blijf lekker genieten, Don, en ondertussen genieten wij mooi met je mee!

    Ciao!

    KET

  • 05 November 2012 - 21:20

    KET:

    Hoi Don, bergbeklimmer!
    Nou ja, als je nu eens, terug in NL, een paar keertjes mee gaat hardlopen (start to run!) dan gaat dat daar bij Sacsayhuamán ook lukken hoor.
    Esther en ik liepen daar elke zondag hard... Prachtige plaatjes he. Maar gelukkig zijn we er binnenkort OOK weer terug!
    Geniet van je oerwoudreis. Wij laten dat voor als Kirian ietsje ouder is.
    Ton (de T van KET) Esther had ook al gereageerd zo te zien hierboven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Don

Verslag van mijn reizen naar Cusco in Peru. Kijk ook eens op de site van Stichting Inmenszo: http://www.inmenszo.info/

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 98040

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Pan Americana 2014 The Indian Trail

27 Maart 2012 - 30 November -0001

Weer terug naar Peru

Landen bezocht: