Cusco - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu Cusco - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu

Cusco

Door: Don

Blijf op de hoogte en volg Don

24 Oktober 2012 | Peru, Cuzco

Ja, hoor. Eindelijk heb ik internet in mijn huisje. Van de snelheid moet ik niets verwachten en als ik foto's wil uploaden moet ik ze eerst verkleinen anders is mijn prepay-tegoed zo weer op.

Maar ik heb nu wel weer de mogelijkheid om "thuis" te schrijven op deze site.

Vanaf mijn eerste dag hier in Cusco is alles weer helemaal vertrouwd: de Plaza, de mensen, alles is alsof ik hier niet ben weggeweest.
Ik doe het nog wel een beetje rustig aan. Ik heb per slot van rekening ook vakantie en de hoogte dwingt je ook wel om rustig aan te doen.
(En bovendien is er nog niemand die mij echt aan het werk gezet heeft! ;-))

Wel heb ik natuurlijk het studiecentrum Yachay Wasy (http://bit.ly/TURDQp) bezocht en het doet me goed om de activiteiten daar te weer zien.

De komende tijd zal ik wel wat actiever worden en ook staat er volgende week een trip naar de jungle op het programma. Maar daarover later meer.

• 24 Oktober 2012 - 18:25

Petra:

Grappig is dit. Vorige keer zat ik natuurlijk ook aan de andere kant van "waar ben jij nu? En nu mag ik antwoorden. Leuk dat je je weer thuis voelt en nog kan genieten van de rust. Ik blijf je lekker volgen en ben een beetje jaloers op je. (haha)
    Tot later, kus P 't xxx