Pan Americana 2014 The Indian Trail - Reisverslagen van Don V - WaarBenJij.nu Pan Americana 2014 The Indian Trail - Reisverslagen van Don V - WaarBenJij.nu
Pan Americana 2014 The Indian Trail

Een droom wordt waarheid!
Mijn inschrijving is definitief voor het “PANAMERICANA 2014 Volvo Classic Adventure, THE INDIAN TRAIL”.

In juli/augustus 2014 ga ik de Indian Trail rijden samen met Walter Meekes uit Cusco, Peru. Met een klassieke Volvo zo’n 13.000 km van Panama naar Alaska. We rijden door Costa Rica, Nicaragua, Honduras, El Salvador, Guatemala en Mexico naar de Verenigde Staten. Via de Grand Canyon naar Las Vegas en dan door “het wilde westen” naar het Yellowstone Park. Via Canada bereiken we na een week of 5 Alaska, waar de trail in Anchorage eindigt. Een uniek avontuur in de categorie: “once in a life time”

Die klassieke Volvo moet ik nog wel gaan kopen en prepareren, maar ik heb nog ruim een jaar de tijd. Maar als er iemand is die een mooie (goede) Volvo 240/245, uit 1986 of eerder, te koop heeft staan, dan hoor ik dat graag. (Een andere klassieke Volvo is natuurlijk ook het overwegen waard.)

Recente Reisverslagen:

12 Juli 2014

Klaar voor vertrek!
Don

Verslag van mijn reizen naar Cusco in Peru. Kijk ook eens op de site van Stichting Inmenszo: http://www.inmenszo.info/

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 97996

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Pan Americana 2014 The Indian Trail

27 Maart 2012 - 30 November -0001

Weer terug naar Peru

Landen bezocht: