Het zit er weer op! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu Het zit er weer op! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu

Het zit er weer op!

Blijf op de hoogte en volg Don

24 November 2012 | Peru, Cuzco


Vanavond nog een borrel en dan vertrek ik morgenochtend weer naar Lima, om 's avonds door te vliegen naar Amsterdam.

Die 6 weken zijn voorbij gevlogen. Ik kan me haast niet voorstellen dat het al voorbij is.
Maar net als alle andere keren vertrek ik weer met een dubbele gevoel: balen omdat ik niet wil weggaan, maar ook wel weer lekker om naar mijn eigen huisje in Nederland te gaan.

En natuurlijk heb ik ook best wel alle vrienden en bekenden in Nederland gemist de afgelopen 6 weken!


  • 24 November 2012 - 01:20

    Cobi:

    Was heel leuk om je verslag te volgen, heb ervan genoten. Goeie reis

  • 24 November 2012 - 01:20

    Cobi:

    Was heel leuk om je verslag te volgen, heb ervan genoten. Goeie reis

  • 24 November 2012 - 10:29

    Petra:

    Hola querido amigo,

    Buen viaje y que lo pases bien la ultima noche. Hasta pronto.

    Un beso,
    Petra

  • 24 November 2012 - 15:57

    Esliro :

    Goede reis terug. Het was weer leuk te volgen.

  • 25 November 2012 - 15:40

    KET:

    Hola Don!

    Wij wensen je vanuit een stormachtig NL een hele goede terugreis toe. Onze koffers liggen al klaar om gevuld te worden voor onze reis naar Perú (Cuzco, Cachora) over ongeveer 2 weken. We hebben er zin in!

    Bedankt voor je mooie reisverslagen.

    Ciao!

    Kirian Esther & Ton

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Don

Verslag van mijn reizen naar Cusco in Peru. Kijk ook eens op de site van Stichting Inmenszo: http://www.inmenszo.info/

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1596
Totaal aantal bezoekers 98023

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Pan Americana 2014 The Indian Trail

27 Maart 2012 - 30 November -0001

Weer terug naar Peru

Landen bezocht: