Llullucha en Upis - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu Llullucha en Upis - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu

Llullucha en Upis

Blijf op de hoogte en volg Don

19 November 2012 | Peru, Cuzco

Vandaag met Walter van Stichting HoPe een bezoek gebracht aan kleuterschooltjes in Llullucha en Upis.

Op 26 september is de kleuterschool in Upis geopend. Dit was de honderdeenenvijftigste school die HoPe heeft geopend.
Zie ook: http://stichtinghope.org/nieuws-en-info/opening-kleuterschool-upis

Ruim een jaar geleden was ik ook in Llullucha en toen moest de bouw van de school daar nog beginnen: http://donv.waarbenjij.nu/reisverslag/3927321/nieuwe-school

Elke keer weer is het een belevenis om te zien wat er door HoPe gerealiseerd is, maar ook zeker de rit door de bergen er naar toe is iets om van te genieten.

En het blijft leuk om op plaatsen te komen waar je geen toeristen tegenkomt, maar alleen Peruanen.

Om de rit toch een klein beetje een toeristisch karakter te geven hebben we ook nog een tweetal kerken nabij Urcos bezocht: Canincunca en Huaro.

• 20 November 2012 - 23:12

Alfred:

Hallo Don, Leuk om je belevenissen weer te lezen. Prachtig werk wat Hope doet in Peru en leuk dat Inmenszo zo goed met ze samenwerkt!! Groeten ook aan Anika!