Afscheid - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: DonV

Blijf op de hoogte en volg Don

26 April 2012 | Peru, Cuzco

Vandaag is alweer mijn laatste dag hier in Cusco. Morgenochtend vertrek ik naar Lima en zaterdag aan het einde van de middag kom ik weer aan in Amsterdam.

Gisteren zijn we in Ollantaytambo geweest en eerder deze week hebben we een bezoek gebracht aan Tiracancha.
Natuurlijk stond Villa Maria ook op de lijst van bezoeken, maar ik heb nauwelijks tijd gehad om hierover te schrijven.

Daarnaast was mijn internet zo verschrikkelijk traag dat het vaak niet lukte om hier een berichtje te plaatsen.

Maar ook deze keer was het weer een bijzonder indrukwekkende reis met heel veel onverwachtte gebeurtenissen.

  • 28 April 2012 - 22:58

    Anika:

    Lieve tio, bedankt voor alles!!! Het was weer een bijzonder bezoek en de kinderen zullen je nooit vergeten... gister werd me al gevraagd wanneer tio weer terugkomt, dus ga maar vast weer plannen ;-) Succes weer in NL! liefs je sobrinita

  • 14 Mei 2012 - 06:29

    Dirk Van Den Heuvel:

    Eindelijk weer eens op mijn werkmail in Alblasserdam, zodat ik ook jouw gebeurtenissen kan volgen.
    Don is Tio geworden. Het lijktwel een voetbalnaam.
    Goed te lezen dat je hier nog steeds naar toegaat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Don

Verslag van mijn reizen naar Cusco in Peru. Kijk ook eens op de site van Stichting Inmenszo: http://www.inmenszo.info/

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 98053

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Pan Americana 2014 The Indian Trail

27 Maart 2012 - 30 November -0001

Weer terug naar Peru

Landen bezocht: