Never a dull moment (2) - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu Never a dull moment (2) - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu

Never a dull moment (2)

Door: DonV

Blijf op de hoogte en volg Don

18 April 2012 | Peru, Cuzco

Een paar jaar geleden schreef ik hier al eens eerder: “never a dull moment in Peru”

En neem maar van mij aan: er gebeurt hier heel veel! Te veel zelfs om het hier allemaal op te schrijven.

Toen ik op 31 maart om 03:00 uur opstond, wist ik dat het één van de langste verjaardagen ooit zou worden. Maar dat er zelfs het afgelopen weekend in de jongerengroep nog taart gebakken zou worden voor mijn verjaardag kon ik echt niet verwachten.

Nog groter was de verrassing dat Guillermo voor mijn neus stond met een door hem zelf gemaakt schilderij. De exacte betekenis van het schilderij moet ik nog achterhalen, maar het heeft alles te maken met de onderwereld/slang, de middenwereld/poema en de bovenwereld/condor. Dit schilderij zal zeker een speciaal plaatsje krijgen als ik weer thuis ben.

Een andere verrassing was dat ik na 3 jaar Marco weer ontmoette. Hij is Dj geworden en we hebben afgesproken om hem te bezoeken tijdens één van zijn “optredens”.

Natuurlijk wil ik nogmaals het succes van het studiecentrum Yachay Wasi noemen. Ondanks alle aanloopproblemen begint het echt goed te lopen en zijn we nu ook aan het bestuderen of het mogelijk is om het studiecentrum ook 's morgens open te stellen. (Op dit moment is het alleen 's middags geopend.)

Dit betekent wel dat we dan ook 's morgens leraren en ander personeel moeten inschakelen en dat valt niet binnen de begroting.
De komende tijd zullen we dus eerst op zoek moeten gaan naar de financiële middelen hiervoor, maar we zijn er van overtuigd dat het moet lukken hiervoor nieuwe of bestaande donateurs te vinden.

Tenslotte hebben we de afgelopen week ook het Jaarverslag 2011 van Stichting Inmenszo voltooid: http://t.co/rDbtscse

  • 19 April 2012 - 09:04

    Kirian, Esther, Ton:

    Lieve Don,

    Goed te lezen dat je er weer zo van geniet om in Peru te zijn!
    Wij genieten met jou mee als we je verslagen lezen, en voelen tegelijkertijd een beetje heimwee.

    Onze kanjer KIrian kruipt sinds anderhalve week, en wil zelfs al gaan staan!
    Hij is elke dag druk aan het oefenen, en dat vraagt veel energie. We kunnen merken dat hij moeier is, en dat hij last lijkt te hebben van tandjes die nog door moeten komen. Desondanks, is het nog steeds een heel blij kereltje. We sturen je wel een paar foto's toe van die kleine jongen van ruim 9 kilo!

    Blijf lekker genieten en de hartelijke groeten aan Anika.

    Ciao!

    KET

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Don

Verslag van mijn reizen naar Cusco in Peru. Kijk ook eens op de site van Stichting Inmenszo: http://www.inmenszo.info/

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 98046

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Pan Americana 2014 The Indian Trail

27 Maart 2012 - 30 November -0001

Weer terug naar Peru

Landen bezocht: