Vrije dag - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu Vrije dag - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu

Vrije dag

Door: DonV

Blijf op de hoogte en volg Don

12 April 2012 | Peru, Cuzco

Ja, vandaag heb ik een vrije dag en eindelijk weer eens tijd om hier wat te schrijven.

Hoewel hier in Peru geen 2e Paasdag bestaat werd Pasen een week lang op een wel zeer uitgebreide wijze gevierd: “Semana Santa”
Onder andere op goede vrijdag een maaltijd bestaande uit 12 gerechten:2 maal soep, meerdere hoofdgerechten en vele desserts. Daarna heb je echt wel even tijd nodig om weer bij te komen. Pffff. Het is maar goed dat ik hier geen weegschaal heb. ;-)

Na de Paasviering en een afsluitend “Concierto por Semana Santa” in de Templo de Santo Domingo ben ik deze week weer een beetje aan het werk gegaan.

Het jaarverslag van 2011 moet afgemaakt worden en door alle nieuwe ontwikkelingen en wijzigingen bij het studiecentrum Yachay Wasi moet er heel veel geregeld worden.
En natuurlijk gaat dat niet allemaal vanzelf: een nieuwe printer doet het niet meer en moet terug naar de winkel, PC’s kunnen geen verbinding met het internet maken en het alarmsysteem heeft het begeven.

De gebruikelijke probleempjes waar je tegenaan loopt bij de opzet van een nieuwe organisatie, maar hier duurt het allemaal net even iets langer om het op te lossen.

Maar uiteindelijk komt alles toch weer goed en als je dan het resultaat ziet levert dat toch weer een goed gevoel op.

• 12 April 2012 - 14:57

Marja :

Hoi Don,

Ben blij dat je het naar je zin hebt!
    Doe Anika de groeten en nog veel plezier!

• 12 April 2012 - 19:32

Janny Dubbeld:

Hallo Don, zo weer terug in Cusco en het is weer koud lees ik. Succes met je werkzaamheden daar.
    Ben je nog steeds gestopt met roken?
    Een goede tijd toegewenst in Cusco en doe de groeten aan Anika en Rene van ons.
    Groeten van Janny,Cees en Laura Dubbeld