Cusco - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu Cusco - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu

Cusco

Door: DonV

Blijf op de hoogte en volg Don

05 April 2012 | Peru, Cuzco

Na een week in Lima en Arequipa en genieten van temperaturen van ruim 25 graden, ben ik gisteren "thuis"-gekomen in het koude Cusco.(Op dit moment zo'n 8 graden)

Ja, ik weet het, in Nederland is het niet veel warmer. Maar daar zijn de huizen verwarmd!
Ik heb net de buitendeur van mijn huisje opengezet, in de hoop dat het opkomende zonnetje wat warmte binnen zal brengen!

Maar hier kan ik wel genieten van heel andere dingen, zoals "ons" nieuwe Cultureel studiecentrum Yachay Wasi.
Ik was onder de indruk van de doorstart van Yachay Wasi op een nieuwe lokatie en dit mag zeker een succes voor Stichting Inmenszo genoemd worden. Hieronder vast een paar foto's met eerste indrukken.

Vandaag ga ik rustig aan doen, want de hoogte blijft toch altijd iets om aan te wennen, maar ik ga er vanuit dat de hoogteziekte ook dit keer weer achterwege zal blijven.
Ik heb per slot van rekening in Arequipa al een beetje aan de hoogte kunnen wennen.

Ik ga nu even met een kop coca-thee buiten zitten in het zonnetje om warm te worden.


--- Helaas, maar met mijn middeleeuwse internet-snelheid hier lukt het niet om de foto's te uploaden. Die volgen later! ---

---Update 2. De foto's staan er nu! ---

  • 08 April 2012 - 15:20

    Wilma:

    Hoi Don,
    Hier is het ook koud! Is het huisje ok?
    Geniet er met volle teugen van.
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Don

Verslag van mijn reizen naar Cusco in Peru. Kijk ook eens op de site van Stichting Inmenszo: http://www.inmenszo.info/

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 97993

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Pan Americana 2014 The Indian Trail

27 Maart 2012 - 30 November -0001

Weer terug naar Peru

Landen bezocht: