Arequipa - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Don V - WaarBenJij.nu Arequipa - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Don V - WaarBenJij.nu

Arequipa

Door: DonV

Blijf op de hoogte en volg Don

02 April 2012 | Peru, Arequipa

Zaterdagmorgen om 07:00 uur kwam ik aan in Arequipa en in de loop van de ochtend zat ik al aan de Pisco Sour om mijn verjaardag te vieren met Anika, René en Guillermo.

In de loop van de dag en avond heb ik dat nog een keer overgedaan met anderen die me dierbaar zijn hier in Peru.

Heel leuk waren ook alle berichtjes hier op deze site, in mijn mailbox en op Facebook. Iedereen heel hartelijk bedankt.

Na een heftig weekend waarin alle gebeurtenisssen elkaar in sneltreinvaart opvolgden, probeer ik vandaag weer een beetje bij te komen van alle beslommeringen. Ik had eerder niet eens tijd om mijn mail en andere berichten te beantwoorden.

Na vandaag ben ik nog één dag in Arequipa en woensdagmorgen vliegen we samen verder naar de eindbestemming Cusco!

  • 03 April 2012 - 11:10

    Yvonne:

    Hé Don, nogmaals van harte hoor! De foto ziet er gezellig uit! Ik heb je nog een sms gestuurd op je verjaardag maar die heb je misschien niet gehad... Anyway, ik hoop dat het leuk is geweest. En vandaag dus naar Cusco! Imiddels 'homebase' voor jou ;-) Geniet van je tijd daar en doe de groeten aan mijn lieve zussie!

    Liefs, Yvonne.

  • 03 April 2012 - 17:10

    Kirian, Esther, Ton:

    Hola señor Don,

    Ook namens ons van harte gefeliciteerd!
    Misschien kunnen wij er volgend jaar ook bij zijn. Proosten met Pisco Sour: dat lijkt ons wel wat, haha.
    Goede reis naar Cusco en de groetjes aan Anika.

    Ciao!

    KET

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Don

Verslag van mijn reizen naar Cusco in Peru. Kijk ook eens op de site van Stichting Inmenszo: http://www.inmenszo.info/

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 98010

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Pan Americana 2014 The Indian Trail

27 Maart 2012 - 30 November -0001

Weer terug naar Peru

Landen bezocht: