Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Don V - WaarBenJij.nu Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Don V - WaarBenJij.nu

Lima

Door: DonV

Blijf op de hoogte en volg Don

30 Maart 2012 | Peru, Lima

Na een paar dagen ontspanning in Lima (Lezen, terrasjes, bezoeken aan Miraflores en El Centro Historico) heb ik zojuist ingecheckt voor mijn vlucht naar Arequipa.

Ik had het zo mooi gepland: een vlucht om half 11 's morgens, maar die vlucht is gecanceld. Nu vlieg ik zaterdagmorgen om 05:30 uur en dat betekent dat ik om 3 uur 's nachts alweer moet opstaan. Pffff.

Dat wordt dus een lange zaterdag! Het is misschien verstandig om ook vandaag maar weer rustig aan te doen.

• 30 Maart 2012 - 15:59

Marina:

Goeie (door)reis x

• 30 Maart 2012 - 19:26

Kirian, Esther, Ton:

"Life is happening, when you are busy making other plans." Have fun in Arequipa! Cheers, KET

• 31 Maart 2012 - 06:01

Guus Rietveld:

Leuk Don, weer naar je vertrouwde omgeving.
    Ik blijf je volgen op je reis

• 31 Maart 2012 - 12:21

Joke:

Don,
    Van Harte Gefeliciteerd!!
    60 Jaar wat een mijlpaal....
    geniet ervan in Peru!!
    XXX

• 31 Maart 2012 - 13:39

Wilma:

Hoi Don,
    Ondertussen alweer 60 jaar. Van harte gefeliciteerd en veel plezier in Areguipa.
    Liefs