Ondanks alles! - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Don V - WaarBenJij.nu Ondanks alles! - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Don V - WaarBenJij.nu

Ondanks alles!

Door: DonV

Blijf op de hoogte en volg Don

27 Maart 2012 | Nederland, Alblasserdam

Ondanks het klimaat; ondanks af en toe een aardbeving; ondanks de hoogte; ondanks een ontsteking in mijn knie; ondanks alles ga ik vandaag toch weer naar Cusco in Peru.

Ik vertrek om 12:30 uur van Schiphol naar Lima. Zaterdag vlieg ik door naar Arequipa om daar een paar dagen te ontspannen in de tuinen van La Casa de mi Abuela en natuurlijk ook om daar mijn verjaardag te vieren. 4 april vlieg ik door naar mijn eindbestemming Cusco en ik kijk er naar uit om daar weer "thuis te komen".

Tegenwoordig kan je op intercontinentale vluchten ook à la carte maaltijden bestellen. Het lijkt me toch wel leuk om dat eens uit te proberen, dus heb ik een Indonesische rijsttafel besteld.
Ik ben heel benieuwd, maar gezien de ruimte zal het wel een Rijsttafel-tje worden. ;-)

Inchecken kan nu ook via een KLM-app op mijn mobiele telefoon. Ik heb best wel vertrouwen in mijn telefoon. En ook het inchecken via mijn KLM-app. vertrouw ik nog wel.
Maar een electronische instapkaart ter vervanging van de papieren versie vind ik toch twijfelachtig.

In dit geval vertrouw ik toch meer op een stukje papier. Als ik dat laat vallen omdat ik mijn handen vol heb, dan kan ik het weer oprapen en is het nog steeds leesbaar. Zelfs een kop koffie er overheen hoeft geen drama te zijn.
Als ik mijn telefoon laat vallen en die in stukjes weer bij elkaar moet rapen weet ik niet of mijn instapkaart nog leesbaar is..... Laat staan als er een kop koffie overheen gaat.

Ik heb een electronisch instapkaart, maar voor de zekerheid heb ik toch ook maar gewoon de papieren versie geprint!

  • 27 Maart 2012 - 06:10

    Kirian, Esther, Ton:

    Don,

    Een goede reis en geniet van je verblijf in het schitterende Peru. Alvast een fijne verjaardag!
    We blijven je volgen.

    Ciao!

    KET

  • 27 Maart 2012 - 06:20

    Peter Groeneveld:

    Goeie reis Don. Ik zal je verhalen met plezier volgen!

  • 27 Maart 2012 - 06:43

    Louise:

    Goede reis en ook je verjaardag vieren ?.
    Leuk om weer je belevenissen te volgen ,als je terug bent maken we een afspraak
    Jan en Louise

  • 27 Maart 2012 - 06:57

    Jan Booden:

    Don, van harte proficiat en een goede reis toegewenst!
    Heel veel plezier en inspiratie tijdens je verblijf in Cusco.
    Ook volgen we de berichtgeving met interesse en veel belangstelling!
    Hartelijke groet!


  • 27 Maart 2012 - 07:05

    Rob Volders:

    veel plezier en succes met je knie.

  • 27 Maart 2012 - 08:03

    Peter Matthijssen:

    Don

    Vanuit een zonnig Nederland
    Goede reis Veel plezier


  • 27 Maart 2012 - 16:06

    Anika:

    nou tio... ik kan je melden dat de zon weer begint te schijnen, de aardbevingen zich hebben verschoven naar Chili en dat je de 1ste week echt vakantie hebt om te wennen aan de hoogte ;-) Otra vez bienvenido en Peru!! Tot zaterdag! liefs

  • 27 Maart 2012 - 22:18

    Alfred:

    Goed vlucht, een fijne verjaardag en veel plezier in Cusco. Mooie gelegenheid om weer wat aan je Spaans te doen:)

  • 29 Maart 2012 - 20:40

    Annelies Brands:

    hoi Don.
    ook wij wensen je een fijn verblijf in "jouw" thuis land. geniet ervan en ook onze geluk wensen voor je 60 (+ 1)???? verjaardag. Rene en Annelies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Don

Verslag van mijn reizen naar Cusco in Peru. Kijk ook eens op de site van Stichting Inmenszo: http://www.inmenszo.info/

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 98011

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Pan Americana 2014 The Indian Trail

27 Maart 2012 - 30 November -0001

Weer terug naar Peru

Landen bezocht: