Een rustig dagje - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Don V - WaarBenJij.nu Een rustig dagje - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Don V - WaarBenJij.nu

Een rustig dagje

Door: DonV

Blijf op de hoogte en volg Don

21 Juni 2011 | Peru, Arequipa

Na een steenkoude nacht, minder dan 7 graden en geen verwarming, vanmorgen vroeg snel de ramen opengezet om de warmte weer binnen te laten.
Vanmorgen om half 8 zat ik alweer in de zon in de tuin te ontbijten. Ja, zo extreem zijn de temperatuurverschillen hier en ik heb begrepen dat die verschillen in Cusco nog groter zijn!

Verder heb ik er een rustig dagje van gemaakt. Wat rondgeslenterd door Arequipa. Diverse kerken bezocht en een kaarsje gebrand.

Op het plein in de zon gezeten en daarna geluncht op een terrasje; dat laatste begint nu toch echt wel een gewoonte te worden! ;-) Straks moet ik weer helemaal afkikken.

Vanavond nog ergens in één van de vele restaurantjes wat eten en dan vroeg naar bed, want morgenochtend om 5 uur vertrek ik weer om naar mijn einddoel Cusco te vliegen.
Wat kijk ik er naar uit om iedereen daar weer te zien. Maar het komt nu wel heel dichtbij!

• 21 Juni 2011 - 20:11

Marina:

lekker bier is niet vies....zeker niet in t zonnetje :-))

• 22 Juni 2011 - 10:59

Heidi:

Hola Don,

¡Qué bien que estés otra vez en Perú. Espero que todo vaya bien, a pesar de que la situación en el país no está tan estable. Saluda a Anika de mi parte y ¡que te lo pases bomba!

• 22 Juni 2011 - 11:09

Marja:

Als ik zo alles lees, ben ik toch een beetje jaloers.....
    Ik werk nog twee weken en dan heb ik ook vakantie.
    Veel plezier, en warme groet,
    Ook voor Anika!
    Project nog niet afgesloten, aantal lln. hadden meer tijd nodig!

• 22 Juni 2011 - 16:05

Jan Willem Veenstra:

Hoi Don,
    Zo je bent weer naar Peru toe. Goed bezig.
    Ik zie dat je, nu je in ruste bent, letterlijk je wilde haren hebt verloren.

Ik hoop dat je het goed naar je zin hebt en dat je het gevoel kan houden dat je er altijd bij had.