Perú, ahora voy - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Don V - WaarBenJij.nu Perú, ahora voy - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Don V - WaarBenJij.nu

Perú, ahora voy

Door: Don

Blijf op de hoogte en volg Don

08 December 2007 | Nederland, Alblasserdam

Het komt nu wel heel erg dichtbij: morgen vertrek ik weer naar Peru.
En ik weet nog niet wat me daar allemaal te wachten staat.
En hoe zal het zijn, deze 2e keer in Cusco?
Als ik denk aan mijn ervaringen in het voorjaar, dan kan het eigenlijk niet tegenvallen en bovendien ben ik daar met kerst en tijdens de jaarwisseling en dat moet toch wel een leuke tijd worden.

Vanmorgen om 04:00 uur heb ik ingecheckt via internet en zowaar was er nog een stoel bij een nooduitgang met redelijk wat beenruimte. Het was dus de moeite waard om de wekker zo vroeg te zetten!

Vandaag nog even de laatste puntjes op de i zetten en dan ben ik er klaar voor.

Ik heb veel te veel bagage bij me: van kaarten die verstuurd moeten worden vanuit Peru tot en met allerlei videoapparatuur en boodschappen zoals hagelslag, ontbijtkoek, kruidnootjes, etc. (Dingen die ik zelf helemaal niet eens eet.)

En mijn Spaans? Tja, ik heb de afgelopen tijd nog wel geprobeerd wat te studeren, maar het zal nog moeten blijken of het genoeg was om mezelf verstaanbaar te maken in het Spaans. Maar ach, een paar woordjes lukt wel.

Perú, ahora voy.

  • 08 December 2007 - 10:09

    Miriam:

    Goede Reis Don!!

  • 08 December 2007 - 11:25

    Cathy:

    Buen viaje y hasta la próxima vez.
    !Ayuda muchos niños y aprovecha bien tu estada!
    Respira y salud...

  • 08 December 2007 - 11:42

    Yvonne:

    Jeetje, de tijd vliegt he....daar ga je dan alweer. Heel veel plezier daar en maak er een geweldige tijd van! Succes met sjouwen van alle extra kilo's ha ha... Geef je mijn zussie een dikke kus van mij!!! Niet vergeten he! Ga lekker genieten en ik wens je een goede vlucht!

    Liefs, Yvonne.

  • 08 December 2007 - 13:05

    Annet:

    Hallo Don,

    Ik wens je een hele goede tijd daar!
    Maar zo uit je verhalen begrepen te hebben moet dat geen enkel probleem voor je zijn.Geniet ervan!!!

    Een hele goede reis!!

    Groetjes,
    Annet

  • 08 December 2007 - 15:46

    Esther En Ton:

    Fijn om je weer te zien! Wij wensen je een hele goede reis en tot heel snel. Ciao, Esther en Ton (Cusco)

  • 08 December 2007 - 17:26

    Dick:

    Een goede en veilige reis.

  • 08 December 2007 - 19:42

    Marina Y Fred:

    Bien viaje y un bien tiempo en Peru

    Con cariño

  • 08 December 2007 - 20:05

    Jan Booden:

    Don, 'k blijf je volgen!! Wens je een boeiende en insprirerende reis! Geniet van elk moment. Vanaf het verterek van huis tot het moment dat je de sleutel hier weer in het sleutelgat stopt. Bedenk dat het niet gaat om het einddoel maar juist om de reis van je "doel". Kijk de toekomst is niets anders dan het heden op een ander tijdstip.

    Ga, en doorleef alles wat op je pad komt!

    Een hartelijke vriendengroet,

    Jan Booden

  • 09 December 2007 - 18:19

    Jannie De Ruiter:

    he Don wist wel dat je terug zou gaan.
    heel veel plezier en maak er weer wat moois van.
    volg je met belangstelling

    jannie

  • 10 December 2007 - 08:50

    Jenneke En Dick:

    heel veel succes daar, sorry dat er geen tijd is geweest om elkaar nog te zien, maar de reden is duidelijk, wanneer je weer terug bent, spreken we gauw af. Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Don

Verslag van mijn reizen naar Cusco in Peru. Kijk ook eens op de site van Stichting Inmenszo: http://www.inmenszo.info/

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 97992

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Pan Americana 2014 The Indian Trail

27 Maart 2012 - 30 November -0001

Weer terug naar Peru

Landen bezocht: