Non-stop naar Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Don V - WaarBenJij.nu Non-stop naar Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Don V - WaarBenJij.nu

Non-stop naar Lima

Door: Don

Blijf op de hoogte en volg Don

10 December 2007 | Peru, Lima

Toch wel lekker, zo’n rechtstreekse vlucht naar Lima.

Het is wat duurder zo’n non-stopvlucht , maar je hoeft niet over te stappen en je vliegt in één keer van Amsterdam naar Lima.
En als je dan ook nog wordt opgehaald van het vliegveld om te overnachten in Hostel Mami Panchita van Toon Meeuwsen.
Ja inderdaad, dan is dat een uiterst luxueus begin van mijn verblijf in Peru.

Maar waar is de chauffeur die klaar zou staan met een bordje met mijn naam er op? Er staan heel veel mensen met een bordje, maar niet één met mijn naam er op. Zou er dan toch iets fout gegaan zijn?

En dan ineens hoor ik mijn naam roepen. Maar ach, dat zal ik me wel verbeelden. Maar nee, nog een keer hoor ik luid “Don” roepen.
Ik draai me om in de richting van het geluid en tot mijn grote verbazing zie ik Ton en Esther staan.
Ton en Esther, die ik vorige keer in Cusco heb ontmoet, waren in Lima en zaten in hetzelfde hostel waar ik naar toe moest en ze hadden besloten mij even op te pikken van het vliegveld. Dat vonden ze wel een leuke verrassing. Nou dat was het zeker.
(De chauffeur was er dus wel degelijk, maar die zat in zijn auto. Nee, als Esther en Ton daar staan is er geen bordje nodig.)

Het was tegen 20:00 uur Peruaanse tijd (voor mij was het al 2 uur ’s nachts) en we zijn met zijn drieën gaan eten in de Pizzahut. Ja die heb je ook in Lima.

Al met al een heel erg warm welkom in Peru. Da’s alvast een heel goed begin. ;-)

  • 10 December 2007 - 18:32

    Jan Booden:

    Mooi dat je veilig en wel bent aangekomen.
    Zoals aangegeven kijken we steeds even hoe het met je gaat. Leuk hè, dat internet! Mooi vak hebben we eigenlijk!
    Hartelijke groet!

  • 10 December 2007 - 18:52

    Els Van Der Kevie:

    Gelukkig ben je goed aangekomen. Geniet er maar van, voor je het weet is het weer voorbij , wij gaan in Februari de hele maand naar Zuid Amerika en Thijs zit al maanden op spaanse les, laat gauw weten hoe het gaat, kus els

  • 10 December 2007 - 19:14

    Annet:

    Hallo don,
    Wat fijn dat je goed bent aan gekomen!!
    Nu kan het genieten gaan beginnen!!!

    Bedankt voor je lekkere chocolade en het leuke kaartje.

    Heel veel plezier!!!
    Kijk uit naar je volgende berichtje.

    Groetjes,
    Annet

  • 10 December 2007 - 20:05

    Marina:

    Hoi Don, fijn dat je weer goed bent aangekomen.
    Goed begin van hopenlijk weer een mooie tijd!!
    groetjes

  • 10 December 2007 - 21:33

    Margot:

    Goed om te lezen dat je zonder brokken bent aangekomen! Veel plezier, groet, Margot

  • 11 December 2007 - 07:11

    Jenneke En Dick:

    Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen, een goede tijd gewenst. Wij blijven je volgen.'
    Groet,

  • 11 December 2007 - 12:04

    Yvonne:

    Ja leuk he dat Ton en Esther er stonden! Anika had al aan mij verteld dat dat de verrassing zou zijn voor jou. Geniet van je tijd daar en veel plezier!

    Grt, Yvonne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Don

Verslag van mijn reizen naar Cusco in Peru. Kijk ook eens op de site van Stichting Inmenszo: http://www.inmenszo.info/

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 98014

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Pan Americana 2014 The Indian Trail

27 Maart 2012 - 30 November -0001

Weer terug naar Peru

Landen bezocht: