Ik ga terug! - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Don V - WaarBenJij.nu Ik ga terug! - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Don V - WaarBenJij.nu

Ik ga terug!

Door: Don

Blijf op de hoogte en volg Don

21 Augustus 2007 | Nederland, Alblasserdam

Vandaag heb ik "groen licht" gekregen op mijn werk om in december/januari 6 weken vrij te nemen.

Dat betekent dus dat ik een vlucht kan gaan boeken om in december weer naar Peru te gaan.

Tijdens de Kerstdagen en de jaarwisseling zal ik in Cusco zijn.
Da's toch weer een heel avontuur. :-)

  • 21 Augustus 2007 - 21:58

    Anika:

    wat een nieuws... neem jij de kerstmaaltijd mee?? Leuk dat je weer komt. Ik heb vandaag nog met Cusco gebeld en weer volop werk aan de winkel. Hoop dat je me weer op een aantal vlakken kunt ondersteunen. Gaaf! En leuke homepagina bovenaan!!
    lieve groet Anika

  • 22 Augustus 2007 - 11:25

    Annelies:

    hoi Don Sta er niet gek van te kijken dat je terug gaat, je was er zo enthousiast over, dit zat er dus wel aan te komen. Ik wens je succes met de voorbereidingen en hoor het wel. groetjes Annelies

  • 29 Oktober 2007 - 13:16

    Annet:

    Hallo Don ,
    Ik heb met surfen op hyves je profiel gevonden en nu ook deze site, heel leuk om te lezen wat je allemaal beleeft heb in Peru.
    Ik hoop dat je in december ook regelmatig wat schrijft lijkt me leuk om het te lezen.

    Wens je alvast veel plezier met alle voorbereidingen voor je reis in december.

    groetjes,
    Annet

  • 04 December 2007 - 17:52

    Anika:

    nog geen berichtje... lukt al die kilo´s te ordenen hahaha. Ik sta maandag op t vliegveld, sms even als je uit Lima vertrekt. Vertragingen zijn hier normaal en dan kan ik me nog een keer omdraaien. Goeie reis! tot maandag, groetjes anika

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Don

Verslag van mijn reizen naar Cusco in Peru. Kijk ook eens op de site van Stichting Inmenszo: http://www.inmenszo.info/

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 98026

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Pan Americana 2014 The Indian Trail

27 Maart 2012 - 30 November -0001

Weer terug naar Peru

Landen bezocht: