Afsluiting - Reisverslag uit Lima, Peru van Don V - WaarBenJij.nu Afsluiting - Reisverslag uit Lima, Peru van Don V - WaarBenJij.nu

Afsluiting

Door: Don

Blijf op de hoogte en volg Don

22 April 2007 | Peru, Lima

Vrijdag was mijn laatste dag in Cusco en met Anika en een klein ploegje jongens uit het weeshuis zijn we naar het zwembad geweest.

Daarna mochten alle jongens (behalve een enkele die straf had) mee naar de Polleria voor het afscheidsfeestje van één van de vrijwilligers. Nu eindelijk mochten ze een keer allemaal mee onafhankelijk van het aantal punten dat ze behaald hadden.

Met 31 jongens in 6 taxi's naar de Polleria. Ik zat in een kleine Daewoo Tico taxi met 5 ventjes. Vier op de achterbank en één bij mij op schoot op de voorstoel. Nee, in Nederland kan dat niet, maar dit was Peru.

Maar het plezier dat de jongens deze avond gehad hebben was voor mij ook een mooie afsluiting van mijn reis naar Cusco.

Het enige moment dat de jongens wat minder plezier hadden (ja het zijn soms net gewone kinderen) was toen de TV uit moest omdat er iets gezegd moest worden voor de vertrekkende vrijwilliger. ;-)

Zaterdag was het echt afgelopen en 's morgens vroeg ben ik vertrokken van Cusco naar Lima. In Lima heb ik eerst nog wat de stad doorgelopen, maar ik vond het eigenlijk te warm (ruim 25 graden). En dat ben ik helemaal niet meer gewend.
Ik heb maar een taxi genomen naar het strand en daar in een redelijk luxe restaurant zitten lunchen. Heerlijk was het, maar ook een beetje decadent.

In Lima zit ik in mijn eentje te lunchen voor (ja, ik schaam me eigenlijk) bijna hetzelfde bedrag als bij de Polleria in Cusco met 31 kinderen.

Maar één verschil blijft: die 31 blije jongensgezichten in de Polleria..........

  • 22 April 2007 - 18:48

    Els:

    Kom veilig thuis en ik ksn begrijpen dat je met dubbele gevoelens zit te eten, kom gauw vertellen goede reis, kus

  • 23 April 2007 - 02:57

    Anika:

    nou wat gaat die tijd snel voorbij.... maar in Nederland alles eens laten bezinken. Ik heb afgelopen weekend ook weer zoveel meegemaakt, dat laat je gewoon niet koud. Zal t snel op mijn website vertellen. Tot in Nederland, heb Marleen niet meer gehoord over de sleutel dus zal wel goed gekomen zijn.
    Bedankt voor t maken van alle leuke foto´s!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Don

Verslag van mijn reizen naar Cusco in Peru. Kijk ook eens op de site van Stichting Inmenszo: http://www.inmenszo.info/

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 97983

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Pan Americana 2014 The Indian Trail

27 Maart 2012 - 30 November -0001

Weer terug naar Peru

Landen bezocht: