En nu? - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Don V - WaarBenJij.nu En nu? - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Don V - WaarBenJij.nu

En nu?

Door: Don

Blijf op de hoogte en volg Don

23 April 2007 | Nederland, Alblasserdam

En dan ben je weer in Nederland, in Alblasserdam, in het vertrouwde huis met al die luxe.
En natuurlijk was mijn bed heel erg lekker en die douche met een flinke warme straal in een warme badkamer.
Natuurlijk is het heel erg fijn dat wij hier al die luxe hebben.

Maar kunnen we echt niet zonder?
Natuurlijk wel, dat heb ik de afgelopen maand ervaren.

Het is allemaal heel erg dubbel. Ik ben blij dat ik thuis ben, maar ik baal dat ik weg ben uit Cusco.

De komende tijd ga ik proberen om alles eens op een rijtje te krijgen en om alles te laten bezinken.

Maar ook wil ik iedereen bedanken die hier gereageerd heeft. Al die reacties hebben mij heel erg goed gedaan, zeker op die momenten dat ik dacht: "wat doe ik hier eigenlijk?"
Want natuurlijk zijn die momenten er ook geweest: toen ik me ziek voelde bijvoorbeeld, maar ook toen de dingen niet gingen zoals ik eigenlijk wilde.

Maar als je dan weer ervaart wat je er allemaal voor terug krijgt, dan is het zeker de moeite waard geweest.

En wat het vervolg zal zijn?
Dat laat ik jullie allemaal weten als alles een beetje bezonken is........

  • 23 April 2007 - 17:06

    Marina:

    Welkom thuis!!

    Marina & Fred

  • 23 April 2007 - 17:14

    Guus Rietveld:

    Welkom weer thuis Don.
    Ik zit op dit moment meer in Sliedrecht dan Papendrecht.
    Ik spreek je morgen wel.

    Groeten,

    Guus

  • 23 April 2007 - 17:28

    Dick:

    Goed dat je weer terug ben, maar ...
    Gelukkig is het overmorgen weekend!

  • 23 April 2007 - 17:34

    Annelies:

    Hoi Don
    Welkom thuis...Heel normaal is je reactie van wat nu.. en wat een luxe hebben we.... Een kleine cultuur shock voor je, maar je zal zien over een paar dagen ben je er alweer aan gewend en denk je nog wel terug aan die mooie tijd en zie je al die foto's, uren zal je erover praten... maar toch, ja hier is het nu eenmaal anders en hebben wij het beter. Het is toch geweldig dat je er op vakantie kunt gaan en iets voor die mensen kan betekenen, maar wonen.... is denk ik een ander verhaal.Maar goed laat het maar eens bezinken en geniet van je foto's en alles...tot horen.

  • 23 April 2007 - 18:56

    Patricia:

    bienvenido! Espero verte pronto

  • 23 April 2007 - 20:17

    Jannie:

    welkom thuis!!!!!
    dit is een ervaring die je je leven lang bij je draagt en niemand je meer af neemt.

  • 24 April 2007 - 07:34

    Jenneke:

    Don, welkom thuis.
    Logisch toch dat alles even moet zakken. Laat het even gebeuren. Bedankt voor het delen van je ervaringen.
    Groet,

  • 02 Mei 2007 - 09:53

    Annelies:

    He Don. Waar ben je nu..!!! al lang niets meer gelezen van je, ben je nog niet bij gekomen van je reis of slokt het normale drukke leventje je op. We horen wel van je. Groetjes de Brabanders

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Don

Verslag van mijn reizen naar Cusco in Peru. Kijk ook eens op de site van Stichting Inmenszo: http://www.inmenszo.info/

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 98018

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Pan Americana 2014 The Indian Trail

27 Maart 2012 - 30 November -0001

Weer terug naar Peru

Landen bezocht: