Ingechecked - Reisverslag uit Cusco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu Ingechecked - Reisverslag uit Cusco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu

Ingechecked

Door: Don

Blijf op de hoogte en volg Don

20 April 2007 | Peru, Cusco

Via internet heb ik zojuist ingechecked voor mijn vlucht van Lima naar Amsterdam en mijn Boarding Pass afgedrukt.

Ik kon zowaar nog kiezen voor een stoel met beenruimte (bij de nooduitgangen); als het nu ook nog meezit en ik onderweg een beetje kan slapen is het helemaal goed.

Nu is het einde van deze reis toch wel heel erg dichtbij gekomen. :-(

Met hele dubbele gevoelens ga ik weer terug naar Nederland: natuurlijk verlang ik wel naar mijn eigen huisje en mijn eigen bedje.
Maar Peru en in het bijzonder Cusco, maar nog meer de mensen en kinderen hebben zo´n enorme indruk op me gemaakt, dat het me moeite kost om weer te vertrekken.

Vanmiddag nog een laatste bezoek aan het weeshuis Maria Salome Ferro en dan vlieg ik morgenochtend vroeg van Cusco naar Lima.

En in de loop van de dag vlieg ik door naar Amsterdam.

  • 20 April 2007 - 18:45

    Marina:

    Wat is het ontzettend snel gegaan. En kan me de dubbele gevoelens best voorstellen, je hebt daar toch ook weer mensen ontmoet die je dierbaar zijn geworden.
    En het land zelf....indrukwekkend lijkt me en 1000x mooier dan Nederland.
    Maar we zien je graag weer terug :)
    Goede vlucht en we spreken elkaar

    Liefs Marina en Fred

  • 20 April 2007 - 19:51

    Jannie:

    met veel plezier heb ik je site elke keer gelezen en ik kan me voorstellen dat dit afscheid pijn doet.
    veel succes morgen en een goede reis terug naar nederland.
    we spreken elkaar gauw.

    liefs Jannie

  • 20 April 2007 - 19:53

    Jannie:

    enne....oh ja de SKATJES wachten op je !!!!!

  • 20 April 2007 - 20:24

    Patricia:

    Buen Viaje Don.
    Espero verte en holanda cuando regreses y me cuentes esta experiencia maravillosa que has tenido.

  • 22 April 2007 - 07:36

    Annelies:

    Ja Don als je het ergens naar je zin hebt vliegt de tijd voorbij.Afscheid nemen is nooit leuk en vooral niet bij deze kinderen waarvan je weet dat het zo fijn hadden met je. Ook het mooie landschap en omgeving zal nog een hele tijd op je netvlies staan, maar gelukkig heb je veel foto's gemaakt en kan je terug kijken op en mooie vakantie toch.
    En jou kennende zal dit zeker niet de laatse keer zijn om naar dit land waar jij zo enthousiast over bent terug te gaan. Een goede vlucht terug... ik heb genoten van je reisverslagen.. kijk verder uit naar de andere foto's en je geweldige verhalen. Groetjes van Annelies en René

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Don

Verslag van mijn reizen naar Cusco in Peru. Kijk ook eens op de site van Stichting Inmenszo: http://www.inmenszo.info/

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 98022

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Pan Americana 2014 The Indian Trail

27 Maart 2012 - 30 November -0001

Weer terug naar Peru

Landen bezocht: