Kast en afscheid - Reisverslag uit Cusco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu Kast en afscheid - Reisverslag uit Cusco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu

Kast en afscheid

Door: Don

Blijf op de hoogte en volg Don

18 April 2007 | Peru, Cusco

16 april 2007

Voor Villa Maria moest maandag nog even een boekenkast gekocht worden. Dat stond nog op de planning van Anika/Inmenszo. Nou ja, zo gezegd, zo gedaan.

Maar hoe krijg je zo'n kast nou in een taxi?
Nou gewoon een klein beetje uit laten steken. Op zich helemaal niet zo'n probleem.
Alleen wanneer je een helling op rijdt, dan glijd die kast vanzelf weer de taxi uit.
En laat je hier in Cusco nou verschrikkelijk veel hellingen hebben. Zeker op de route naar Villa Maria.

Dat betekende dus gewoon tijdens het rijden met z'n tweeën de kast heel erg goed vasthouden. ;-)

Gelukkig hadden we op het laatste stukje (waar de taxi niet meer kon komen) hulp van enkele Peruaanse jongeren.

17 april 2007
Dinsdag heb ik voor de laatste keer een afspraak gemaakt met Magali. Ze heeft me nog wat leuke plekjes laten zien van Cusco.

Na de lunch in het eerder genoemde Peruaanse 4-sole restaurant moest ik naar mijn Spaanse les en Magali had ook nog een andere afspraak.

En toen realiseerde ik me dat ik alweer afscheid aan het nemen was van de mensen die ik hier heb leren kennen en de vrienden die ik hier heb gemaakt. En dat is dus helemaal niet leuk...

Maar gelukkig zegt iedereen tegen me dat het afscheid niet voor lang is.

Blijkbaar weten ze dan toch meer dan ik.......... ;-)

Maar de komende dagen gaat het natuurlijk steeds meer gebeuren dat ik afscheid moet nemen en dat zal soms ook wel lastig worden.

• 18 April 2007 - 20:40

Patricia:

un pedacito de tu corazon se queda en Peru????

• 18 April 2007 - 21:13

Dick:

Hebbie een standbeeld van jezelf in je nachtpon laten maken?