Een mooie dag - Reisverslag uit Cusco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu Een mooie dag - Reisverslag uit Cusco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu

Een mooie dag

Door: Don

Blijf op de hoogte en volg Don

19 April 2007 | Peru, Cusco

Ja, ik schreef al eerder dat het best lastig kan zijn om afscheid te nemen. Maar het is misschien nog wel emotioneler wanneer er afscheid van ´jou´ wordt genomen.

We 'moesten' gisteren naar Villa Maria komen en dat kwam wel aardig uit want ik wilde daar nog wat foto's achterlaten en tekenfilmpjes op de PC's zetten.

Maar wie schetst onze verbazing toen we aan tafel moesten komen zitten en een door de (oudere) kinderen klaargemaakte maaltijd moesten eten. (En dat terwijl we net een late lunch achter de rug hadden, maar dat kon je dan natuurlijk niet laten merken.)
En dat was nog niet alles; ook nog cadeaus en een lied om ons te bedanken.

Ja, je voelt je dan toch echt wel even opgelaten.
Wij die alles al hebben krijgen cadeaus van hen die bijna niets hebben.
Daar word je pas echt stil van.........

Van Villa Maria zijn we nog even naar het weeshuis gegaan en hoewel de poort lang gesloten bleef, werden we ook daar weer heel enthousiast ontvangen.

En als één van de jongens dan mijn camera in handen krijgt, dan worden er ineens wel heel erg veel foto's gemaakt. ;-)

Maar nog geen afscheid van het weeshuis, nee dat is pas vrijdag.