Tres Mundos - Reisverslag uit Cusco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu Tres Mundos - Reisverslag uit Cusco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu

Tres Mundos

Door: Don

Blijf op de hoogte en volg Don

16 April 2007 | Peru, Cusco

Zondagmiddag had Anika een bijeenkomst in Tres Mundos georganiseerd met jongeren die o.a voorlichting kregen over de mogelijkheden in toerisme en alles wat daar bij hoort.

Dus ook het serveren, schoonmaken, mixen, shaken, bier tappen, snijden en telefoneren in restaurant Tres Mundos.

Zoals uit de foto's blijkt werd daar met veel plezier en enthousiasme aan deelgenomen.

• 16 April 2007 - 19:30

Dick:

7 behendigheden. In 1 ben je meester (bier tappen en drinken) en ook telefoneren kan je. Leer eens mixen dan kom ik wel een jacky-coke bij je halen.
    Trouwens toen ik de naam va je bericht las, dacht ik dat je nog 3 maanden langer zou blijven.

• 17 April 2007 - 13:12

Patricia:

hola!
    que caras felices y tu tambien en las fotos te ves tan feliz....
    es un viaje que cambia tu vida???

• 17 April 2007 - 19:55

Carina:

Als ik al je verhalen zo lees moet dit een super ervaring zijn. Vooral de foto's van Machupicchu zijn bijzonder! Ik kan mij goed voorstellen dat je daar uren kan dolen. Blijf vooral vertellen en veel plezier nog voor de rest van je verblijf!