Muzieklessen bij Yachay Wasi - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu Muzieklessen bij Yachay Wasi - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu

Muzieklessen bij Yachay Wasi

Door: Don

Blijf op de hoogte en volg Don

09 November 2012 | Peru, Cuzco

Vandaag heb ik o.a. wat video's gemaakt van de muzieklessen bij ons studie centrum Yachay Wasi.
En hoewel de snelheid van het internet niet uitnodigt om video's te uploaden, ga ik het hier toch proberen.

Als het niet lukt, kun je altijd even op mijn Facebook pagina kijken; daar staat ook één van de filmpjes. (http://facebook.com/donvolders)

-----UPDATE-----
En helaas, het lukt niet om filmpjes hier te plaatsen. Maar dat heeft niets te maken met de internetsnelheid, maar waarbenjij.nu kan blijkbaar nog niet overweg met MTS-bestanden die uit mijn nieuwe camera komen.

Maar als je klikt op één van de volgende links moet je wel de filmpjes kunnen afspelen: http://www.donv.nl/donv/00015.MTS - http://www.donv.nl/donv/00017.MTS