Weer onderweg! - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Don V - WaarBenJij.nu Weer onderweg! - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Don V - WaarBenJij.nu

Weer onderweg!

Door: DonV

Blijf op de hoogte en volg Don

14 Oktober 2012 | Nederland, Alblasserdam

Het begint al bijna gewoon te worden; over een paar uur stap ik weer in het vliegtuig naar Lima.
Als alles goed gaat, dan land ik daar om 18:10, maar dan is het in Nederland wel al 7 uur later: maandag 01:10 uur.

Ik hoop om een uur of 8 lokale tijd in mijn hostel te zijn, vanwaar ik om 03:30 weer vertrek voor mijn vlucht naar Arequipa. Een kort nachtje dus.

Maar als ik aankom in Arequipa, begint de temperatuur daar al weer op te lopen. Arequipa heeft een woestijnklimaat waar de temperatuur overdag zelden onder de 23 °C komt, maar 's nachts daalt tot onder de 5 °C

Dus hoewel het er flink warm kan zijn heb je 's nachts nooit een airco nodig om te kunnen slapen. Wat mij betreft perfect!

  • 14 Oktober 2012 - 14:45

    Willeke:

    Hoi Don,

    Goede reis, hoop dat alles goed gaat en ik zie je hier. Leuk dat we naar Manu gaan, heb er al zin in!
    Tot gauw, Willeke

  • 14 Oktober 2012 - 19:45

    Yvonne:

    Hé Don,

    Ik heb je nog even gesproken voor je weg ging, hoop dat je een goede vlucht hebt!
    Lekker lezen en zo ;-)

    Ga er van genieten daar en geef mijn zus maar een hele dikke kus van mij!!!

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Don

Verslag van mijn reizen naar Cusco in Peru. Kijk ook eens op de site van Stichting Inmenszo: http://www.inmenszo.info/

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 98037

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Pan Americana 2014 The Indian Trail

27 Maart 2012 - 30 November -0001

Weer terug naar Peru

Landen bezocht: