Gluurder - Reisverslag uit Cusco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu Gluurder - Reisverslag uit Cusco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu

Gluurder

Door: DonV

Blijf op de hoogte en volg Don

16 Oktober 2009 | Peru, Cusco

Vanmorgen vroeg stond mijn slaapkamerdeur op een kiertje nadat ik naar het toilet was geweest. Op een gegeven moment had ik het gevoel dat er iemand naar me keek. Dat zijn van die dingen die je voelt. En inderdaad door de kier van de deur werd er naar me gekeken. Een gluurder . . . . . (zie foto)

  • 16 Oktober 2009 - 19:18

    Marlies:

    Schitterend!

  • 17 Oktober 2009 - 08:53

    Marina:

    Wat een mooie schepsels zijn het toch!

  • 17 Oktober 2009 - 16:06

    Guus:

    Je voelde je natuurlijk gelijk thuis, maar dat was waarschijnlijk het geval al reeds.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Don

Verslag van mijn reizen naar Cusco in Peru. Kijk ook eens op de site van Stichting Inmenszo: http://www.inmenszo.info/

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 98009

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Pan Americana 2014 The Indian Trail

27 Maart 2012 - 30 November -0001

Weer terug naar Peru

Landen bezocht: