Kantoortje - Reisverslag uit Cusco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu Kantoortje - Reisverslag uit Cusco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu

Kantoortje

Door: DonV

Blijf op de hoogte en volg Don

21 Januari 2009 | Peru, Cusco

Het is duidelijk dat ik hier niet alleen maar ben om een beetje vakantie te vieren. Zo af en toe moet er ook wel wat gewerkt worden. ;-)

En daarvoor is natuurlijk ook een kantoortje nodig. Daarom heb ik de tafel in mijn appartement maar omgedoopt tot kantoortje. In een echt kantoor hoort natuurlijk ook een printer. Dus heb ik een laserprinter gekocht.
En nu niet allemaal tegelijk gaan roepen: "Voor die paar printjes ga je toch geen printer kopen!"

Nou, ik wel. Want na die enkele prints die ik maak in mijn kantoortje, gaat de printer naar de naschoolse opvang Villa Maria.

Vorig jaar is in Villa Maria een aantal PC's geplaatst en is er een internetaansluiting aangelegd. Wat nog ontbrak was een goede printer en die gaat er nu dus ook komen.

Helaas kan ik hem zelf niet brengen, want Villa Maria is tijdens de hele maand januari gesloten i.v.m. de zomervakantie. Maar ik weet zeker dat ik wel iemand kan vinden die de printer in februari daar wil afgeven. ;-)


Oh ja, ook nog even een update over mijn kacheltje. Het kacheltje heeft zijn taak volbracht en is gisteravond in brand gevlogen. Ik heb mezelf niet de tijd gegund om de vlammen te filmen of fotograferen; ik wist niet hoe snel ik het kacheltje naar buiten moest gooien. Helaas krijgt het verhaal over mijn kacheltje dus geen vervolg meer.....

  • 21 Januari 2009 - 15:32

    Marlies:

    Wij zullen kacheltje herinneren als goede vriend in koude tijden...Opdat hij zal rusten in vrede en zal weten dat niet alleen jouw, maar ook mijn voeten met goede herinneringen aan hem terug zullen denken.

    mooi kantoortje;)

  • 21 Januari 2009 - 20:20

    Ruzica:

    Hola!
    Wordt daar in het verre Peru ook een beetje uitgerust????? Er komen allemaal drukke verhalen rond, neem je ook de tijd voor een wijntje, kaasje of frans pannekoekje ;)

    Hoorde van Marlies dat je in haar oude app. zit. Wat een uitzicht he! en lekker warme douche... ah, de kachel. Wat een verdriet!! Maar zeker mooie herrinnering..

    Ik vind het super knap die berg oplopen op 4000 m! Heerlijk filmpje. Je zag er moe, maar wel heel gelukkig en voldaan uit. Heel leuk om te zien. Even de stem van anika gehoord ook zo leuk!

    Groetjes ruzica

  • 22 Januari 2009 - 17:50

    Wendy:

    Hallo Don
    Volg nog steeds met plezier je avonturen!!!
    Denk dat je wel wat te vertellen hebt als je weer in Nederland bent?!
    Laten we dat biertje er dan maar in houden, wat jij :-)
    X Wen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Don

Verslag van mijn reizen naar Cusco in Peru. Kijk ook eens op de site van Stichting Inmenszo: http://www.inmenszo.info/

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 98008

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Pan Americana 2014 The Indian Trail

27 Maart 2012 - 30 November -0001

Weer terug naar Peru

Landen bezocht: