Ik heb weer geboekt! - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Don V - WaarBenJij.nu Ik heb weer geboekt! - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Don V - WaarBenJij.nu

Ik heb weer geboekt!

Door: Don

Blijf op de hoogte en volg Don

31 Augustus 2008 | Nederland, Alblasserdam

Ja, ik heb weer geboekt Ik ga weer terug naar Cusco. Enige tijd geleden had ik op mijn werk de periode al aangekondigd wanneer ik vrij wilde hebben. Afgelopen week heb ik daar nog een paar dagen aan toegevoegd. En dit weekend heb ik geboekt.

28 december vlieg ik naar Lima. 29 december vlieg ik door naar Cusco en daar blijf ik tot 26 januari.
Tijdens de kerstdagen ben ik dus nog in Nederland, maar de jaarwisseling vier ik net als vorig jaar weer in Cusco.
Daar hoop ik alle mensen weer terug te zien die ik zo gemist heb het afgelopen jaar:
Guillermo, Eydee, Juan Pablo, Ramiro, Ricardo, Edson, Maria Louisa, Edy, Guido, Marco en vele anderen.

In alle opzichten is 2008 nu al een heel bewogen jaar geweest, waardoor ik onder andere mijn Spaanse lessen een beetje verwaarloosd heb, maar vanaf 3 september ga ik er weer hard tegen aan. Nu ik voor de 3e keer naar Peru ga moet ik toch echt wel een beetje meer Spaans spreken.

Ja, de voorbereidingen gaan alweer beginnen. Onderdak zoeken voor mijn katten, de herhalingsvaccinaties halen, mijn paspoort vernieuwen, etc.

  • 31 Augustus 2008 - 07:29

    Marlies:

    papi don, geweldig! we gaan elkaar ziehiehiehien!!

    liefs, marlies

  • 31 Augustus 2008 - 09:59

    Buuf Roos:

    Hola Papi!
    Wat heerlijk, fijn, gezellig dat je gaat. Ik zal je op de voet volgen.
    -x- ruzics

  • 31 Augustus 2008 - 10:18

    Jenneke:

    Fijn dat je weer de gelegenheid hebt om te gaan, wij gaan je verhalen weer met grote interesse lezen.

  • 04 September 2008 - 16:28

    Esther En Ton:

    Wat geweldig nieuws, Don! Het gevoel van heimwee naar dat mooie land is voor ons heel herkenbaar. Geniet ervan en tot ziens!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Don

Verslag van mijn reizen naar Cusco in Peru. Kijk ook eens op de site van Stichting Inmenszo: http://www.inmenszo.info/

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 98025

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Pan Americana 2014 The Indian Trail

27 Maart 2012 - 30 November -0001

Weer terug naar Peru

Landen bezocht: