Voetbal - Reisverslag uit Cusco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu Voetbal - Reisverslag uit Cusco, Peru van Don V - WaarBenJij.nu

Voetbal

Door: Don

Blijf op de hoogte en volg Don

05 April 2007 | Peru, Cusco

Gisteren heb ik een reisje (2 dagen) geboekt naar o.a. Machu Picchu. Er zijn dingen die je gezien moet hebben wanneer je in Peru geweest bent.

's Middags nog heel even gespeeld in het weeshuis en 's avonds in een kroeg met Peruanen naar het voetbal gekeken.
Een voor de Peruanen belangrijke wedstrijd, tegen Argentinie, die dan ook nog met 3-0 gewonnen wordt door Peru!
Na elk doelpunt kwam er meer drank op tafel, dus dat werd alleen maar steeds gezelliger.

(Als ze verloren hadden, was die drank er waarschijnlijk ook wel gekomen, denk ik)

Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik vandaag niet helemaal fit ben; zou dat door die drank komen?
Vanavond maar weer een keer vroeg naar bed. ;-)

  • 06 April 2007 - 07:53

    Yvonne:

    Tja...aan drank geen gebrek daar! Maar wel gezellig hoor om zo met de Peruanen naar voetbal te kijken. Is ff wat anders dan studiosport op zondagavond. Weer een bijzondere ervaring erbij! En Machu Picchu moet je gezien hebben voor zover ik weet, ik heb de foto's van Anika gezien en het ziet er echt heel indrukwekkend uit. Dat zal vast een heel gaaf tripje worden. Is wel een fikse wanderling voor dat je er bent geloof ik dus je moet goed uitgerust zijn. Goed plan dus om vroeg naar bed te gaan! Heel veel plezier in ieder geval en geniet er van!

  • 06 April 2007 - 11:31

    Jannie:

    ziet er allemaal gezellig uit .rust goed uit en geniet van je trip.
    veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Don

Verslag van mijn reizen naar Cusco in Peru. Kijk ook eens op de site van Stichting Inmenszo: http://www.inmenszo.info/

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 98027

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Pan Americana 2014 The Indian Trail

27 Maart 2012 - 30 November -0001

Weer terug naar Peru

Landen bezocht: