Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Don V - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Don V - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!

Door: Don

Blijf op de hoogte en volg Don

12 Juli 2014 | Panama, Panama-stad

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier op donv.waarbenjij.nu geschreven heb, maar nu dan toch eindelijk weer een berichtje.

Maandagmorgen vroeg vertrek ik voor een nieuw avontuur: ik ga de Panamericana Indian Trail rijden met mijn 30 jaar oude Volvo: een rit van Panama naar het meest noordelijke puntje van Alaska. In totaal zo'n 15.000 km.
We rijden door Costa Rica, Nicaragua, Honduras, El Salvador, Guatemala en Mexico naar de Verenigde Staten. Via de Grand Canyon naar Las Vegas en dan door “het wilde westen” naar het Yellowstone Park. Via Canada bereiken we na een week of 6 Alaska, waar de trail in Anchorage eindigt. Een uniek avontuur in de categorie: “once in a life time”

Omdat het makkelijker is om op Facebook foto's en teksten te plaatsen (dat kan ook via mijn telefoon) zal hier op donv.waarbenjij.nu niet zo veel informatie verschijnen, maar op de Facebook-pagina van Team 31 kun je alle gebeurtenissen volgen: http://www.facebook.com/Indiantrailteam31

Ook als je geen Facebook-account hebt, kun je klikken op de bovenstaande link; je kunt dan alleen niet reageren op de geplaatste berichten.

Als je het leuk vindt om ons te volgen, kijk dan op Facebook en als je wel een Facebook-account hebt, dan kun je de pagina van Team31 "liken"; dan verschijnen alle nieuwe berichten ook op je tijdlijn.

Op naar een nieuw avontuur!

  • 12 Juli 2014 - 17:44

    Peter Groeneveld:

    Wat een avontuur, zeg. Veel succes en goede reis. Ik ga jullie volgen!

  • 12 Juli 2014 - 21:27

    Chef:

    Goede reis met Svensson!

  • 12 Juli 2014 - 22:29

    Joke:

    Don,
    Veel geluk en vooral Plezier!
    Take care!
    Liefs X

  • 13 Juli 2014 - 12:17

    Anika:

    Ik ga mijn backpack ook maar eens inpakken

  • 13 Juli 2014 - 13:51

    Louise En Jan:

    Goede reis Don , ook voor je medereizigers op de tocht !!
    We blijven je vanuit de luie stoel volgen .
    Jan en Louise

  • 13 Juli 2014 - 17:32

    Alfred:

    Ik zal je avonturen volgen via Facebook! Heel veel succes!

  • 14 Juli 2014 - 00:17

    Patricia:

    BUENA SUERTE

  • 15 Juli 2014 - 08:56

    Marina:

    Natuurlijk ga ik je volgen! Suc6 xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Don

Verslag van mijn reizen naar Cusco in Peru. Kijk ook eens op de site van Stichting Inmenszo: http://www.inmenszo.info/

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 2989
Totaal aantal bezoekers 97973

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Pan Americana 2014 The Indian Trail

27 Maart 2012 - 30 November -0001

Weer terug naar Peru

Landen bezocht: